Jembe percussie-instrument

Melody Percussion Band

Ritmes en melodieën, het komt
samen bij de MPB

De Melody Percussion Band kent, evenals de harmonie, een uitstekende mix van jonge aanstormende talenten en ervaring.

Jaren geleden is de overstap gemaakt van traditionele drumband naar het concept van nu. Reacties van publiek tijdens optredens geven aan dat de MPB absoluut op de goede weg is. Het gezelschap beheerst diverse muziekstijlen en dit wordt tijdens optredens bewezen.

Klassiek, swingend, virtuoos en stijlvol zijn zomaar enkele classificaties die van toepassing zijn op de MPB van Muziekvereniging Lekkerkerk.

Er wordt iedere dinsdagavond van 19.45 tot 22.00 uur gerepeteerd in het eigen clubgebouw 'De Muziektent' aan de Koninginneweg 7a in Lekkerkerk.

Belangstellenden kunnen altijd langskomen of vrijblijvend meespelen.

Wanneer u contact wilt opnemen met één van de bestuursleden voor meer informatie of inlichtingen, kijkt u dan in het menu onder ‘bestuur'.