Leerlingenorkest Futura

Leerlingenorkest  'Futura'

De jeugd heeft de toekomst. Vandaar de naam 'Futura' voor het leerlingenorkest van Muziekvereniging Lekkerkerk. Een eigen naam en de eigen shirts zorgen voor een stukje zelfstandigheid en een eigen gezicht.

Het doel van Futura is uiteraard de jonge muzikanten uit te dagen tot het beste spel, de hoogste noot en de snelste loopjes en dat alles in een goede gezellige sfeer op de maandagavonden in het eigen clubgebouw 'De Muziektent' aan de Koninginneweg 7a in Lekkerkerk. Sinds januari 2011 repeteert Futura van 18.30 tot 19.30 uur, zodat er regelmatig aansluitend met het grote harmonieorkest kan worden gerepeteerd. Futura staat sinds 2006 onder de enthousiate en bezielende leiding van Imre Rolleman.

Futura heeft regelmatig optredens. Tijdens concerten van de harmonie, voorspeelavonden en bij eigen concerten kunt u Futura beluisteren. Samenwerkingen worden niet geschuwd, zo wordt er regelmatig met de AMV-leerlingen opgetreden en worden ook schoolleerlingen uitgenodigd om met Futura mee te musiceren.

Iedere maandagavond, uitgezonderd de schoolvakanties, is er een orkestrepetitie. Bent u geïnteresseerd? U bent van harte welkom een repetitie bij te wonen.

Verdere informatie kunt u opvragen via: muziekschool@muziekvereniginglekkerkerk.nl