Lid worden

Ben je geïnteresseerd om spelend of niet-spelend lid te worden van de Harmonie of MPB? Dan is onderstaande informatie van belang.

Muziekvereniging Lekkerkerk kan altijd nieuwe, enthousiaste leden gebruiken. Bespeelt u een instrument, of heeft u dat in het verleden gedaan en wilt u uw hobby weer oppakken, bent u van harte welkom. Ook voor niet-ervaren muzikanten biedt de vereniging volop mogelijkheden. Komt u gerust eens langs.

De repetities vinden plaats in ons eigen gebouw 'De Muziektent' aan de Koninginneweg 7a in Lekkerkerk.
Repetitietijden zijn:

- leerlingenorkest Futura:   maandag 18:30u - 19:30u     o.l.v. Imre Rolleman
- harmonie:                        maandag 19:45u - 22:00u     o.l.v. Ria Kornet
- jeugdslagwerkgroep:        dinsdag 18:30u - 19:30u       o.l.v. Johan de Jong
- MPB:                                dinsdag 19:45u - 22:00u       o.l.v. Johan de Jong

Om spelend lid te worden dient men zich aan te melden bij het bestuur

Als er plaats is in de Harmonie (orkestbezetting) of bij de MPB (orkestbezetting) maakt het bestuur in overleg met de dirigent afspraken met betrokkene over een wederzijdse proefperiode. Vervolgens wordt het kandidaat-lid geïnformeerd over wat er buiten het musiceren van leden wordt verwacht. Na afloop van de proefperiode wordt op basis van de ervaringen van betrokkene en het advies van de dirigent aan het bestuur beslist over het lidmaatschap. Het bestuur draagt zorg voor de communicatie met betrokkene en met de leden.

Met dit aanmeldformulier kunt u zich aanmelden bij de secretaris.

Muziek vereniging "Lekkerkerk" kent ook niet-spelende leden en donateurs. Hiervoor is het voldoende om je aan te melden bij de secretaris. Niet-spelende leden hebben, buiten de taken in het orkest, dezelfde rechten en plichten als spelende leden. Voor meer informatie, neem contact op met de secretaris.